Merkonderzoek

Merkonderzoeksmodel BrandAlchemy™

BrandAlchemy™ is een onderzoeksmodel dat diep inzicht verschaft in de kracht, het imago en de doelgroepen van een merk. Sinds 2006 zijn met het model 3.500 merken onderzocht en hebben 1 miljoen respondenten aan de merkenonderzoeken deelgenomen.

Met BrandAlchemy™ worden de organisaties in de Nederlandse boeken-, cultuur-, dagattractie-, evenementen- goededoelen-, retail-, sponsor- en sportsector onderzocht. Ook wordt wordt de reputatie van alle Nederlandse gemeenten, streken en provincies gemonitord.

Nieuws

10 jaar van de radar funest voor bekendheid Sail Amsterdam Lees Meer

Maastricht favoriete gemeente onder Nederlanders in 2025 Lees Meer

bol niet langer sterkste winkelmerk; 50-jarig Kruidvat nu aan kop Lees Meer

Provincie Friesland heeft inwoners meest te bieden in vrije tijd Lees Meer

Carry Slee schrijft beste boeken volgens Nederlander, Suzanne Vermeer de leukste Lees Meer

Circuit Zandvoort verkozen tot mooiste sportlocatie van Nederland Lees Meer

KiKa voor het eerst in 14 jaar populairder dan KWF Lees Meer

Veluwe en Zuid-Limburg dit jaar favoriete vakantiestreken voor Nederlander Lees Meer

Jarig nijntje museum is kindvriendelijkste cultuurorganisatie Lees Meer

Kiezers links én rechts houden van dezelfde cultuur Lees Meer

Sprookjeswonderland en Dierenpark Hoenderdaell best gewaardeerd, maar (nog) onbekend Lees Meer

Groningen cultuurprovincie nummer één dankzij cultuurcentrum Forum Lees Meer

Heineken kan imago opkrikken met sponsoring Dutch Grand Prix Lees Meer

Sponsor Merkenonderzoek Lees Meer