Reputatie Groningen bij gemiddelde Nederlander neemt af

https://dvhn.nl/groningen/Reputatie-Groningen-bij-gemiddelde-Nederlander-neemt-af.-Stad-zakt-van-5-naar-7-27745090.html

sector Merkenonderzoek in de pers

MarketingTribune, Nederlander kijkt meest uit naar Elfstedentocht, 28 oktober 2022

RetailTrends, 'Arrogant' Albert Heijn sterkste sponsormerk, 20 september 2022

RetailTrends, Is er nog toekomst voor de boekwinkel?, 17 augustus 2022

Dagblad van het Noorden, Reputatie Groningen bij gemiddelde Nederlander neemt af, 8 juni 2022

RTV Maastricht, Carnaval is sterkste cultuurmerk van Limburg, 13 juli 2021

Flevopost, Kracht cultuursector Flevoland groeit, 13 juli 2021

De Limburger, Maastricht als Hoofdstad van Het Goede Leven, 26 februari 2021

BNR, Amsterdam daalt in populariteit, 23 februari 2021

Reformatorisch Dagblad, „Nieuwe naam levert goede doelen meestal geen geld op”, 31 augustus 2020

Telegraaf, Flinke deuk in imago Marco Borsato, 21 juli 2020

Boekmanstichting, Het is bij musea veiliger dan in de supermarkt, 14 mei 2020

MarketingTribune, Bevrijdingsfestival meest gemist, 4 mei 2020

Boekmanstichting, Cultuur doet ertoe, óók economisch, 23 april 2020

Boekmanstichting, Cultuur doet ertoe óók economisch, 23 april 2020

Twinkle, bol.com opnieuw sterkste retailmerk, 16 april 2020

Nederlands Dagblad, Efteling en Rijksmuseum worden het meest gemist, 8 april 2020

Brabants Dagblad, Bosschenaren zijn het meest trots op hun eigen stad, 26 november 2019

MarketingTribune, Amsterdammer minder trots op eigen stad, 26 november 2019