Conspicuous consumption: Kijk mij eens vakantie vieren

https://www.moa.nl/moagenda/item/4613-conspicuous-consumption-kijk-mij-eens-vakantie-vieren.html

sector Merkenonderzoek in de pers

MarketingTribune, Nederlander verkiest dierentuin boven pretpark, 6 december 2023

RTV Maastricht, 'Maastrichtse' cultuur belangrijk voor Limburg, 7 november 2023

Marketing Report, HEMA, Albert Heijn en Jumbo sterkste sponsormerken, 23 augustus 2023

MarketingTribune, Onderzoek: Anne Frank Huis heeft meeste merkkracht, 9 augustus 2023

RTL Nieuws, Helft Nederlanders vindt Pride (te) ruig, 2 augustus 2023

Omroep Gelderland, Er is nu officieel niets beter dan de 4Daagse, 15 juli 2023

MarketingTribune, Door Oekraïne-oorlog vergeten donateurs Afrika, 11 juli 2023

RTV Utrecht, FC Utrecht populairste club na top 3, 16 mei 2023

RetailTrends, De 100 sterkste retailmerken van Nederland, 20 april 2023

MarketingTribune, Nederlander kijkt meest uit naar Elfstedentocht, 28 oktober 2022

RetailTrends, 'Arrogant' Albert Heijn sterkste sponsormerk, 20 september 2022

RetailTrends, Is er nog toekomst voor de boekwinkel?, 17 augustus 2022

Dagblad van het Noorden, Reputatie Groningen bij gemiddelde Nederlander neemt af, 8 juni 2022

RTV Maastricht, Carnaval is sterkste cultuurmerk van Limburg, 13 juli 2021

Flevopost, Kracht cultuursector Flevoland groeit, 13 juli 2021

De Limburger, Maastricht als Hoofdstad van Het Goede Leven, 26 februari 2021